donderdag 30 juli 2015

Wanneer krijgen wij de Nederlandse Tradox-Handelssoftware?

De Duitsers hebben nu iets nieuws: Tradox-Handelssoftware. Klinkt spannend, is het ook. Want wat ik erover lees, is niet mis. Dit zouden we in Nederland ook moeten hebben. Wanneer krijgen wij onze Tradox-Handelssoftware?

Wat is Tradox-Handelssoftware?

Wie de berichten over deze nieuwe Tradox-Handelssoftware leest, kan niet anders dan enthousiast worden. Onze Oosterburen hebben hiermee een online handelsrobot in handen die ze moet gaan helpen met die eeuwig moeilijke keuze: groen of rood. Ofwel: wat gaat de beurskoers doen, stijgen of dalen? En wanneer moet je aankopen, en wanneer verkopen. Zaken waar elke belegger wel eens mee worstelt, me dunkt. Daarvoor is dus deze Tradox-Handelssoftware in het leven geroepen.

Algoritmen

Vergeef me, ik ben geen softwarekenner. Noch was ik erg sterk in wiskunde B. Maar wat ik begrijp van deze ‘tool’, zoals we dat in hippe, hedendaagse termen noemen, is dat hij met bepaalde algoritmen de markt scant. Deze algoritmen weten vervolgens informatie te vergaren over wat de markt doet en – belangrijker nog – waar hij naartoe gaat. En zo kan het, dat een belegger met Tradox-Handelssoftware weet uit te vogelen waar de winsten te behalen zijn. Met succes, mag je gerust stellen, want ik meen te hebben gelezen dat gemiddeld 4 op de 5 trades goed gaan. Zet dat door op, pak ’m beet, 500 trades, en je pakt 400 keer winst.

Positieve reacties

Natuurlijk allemaal leuk en aardig wat de fabrikant zegt, maar ik wil altijd de reacties van de gebruikers lezen. Een mierzoet verhaaltje door de roze bril van een marketingafdeling zal vast feitelijk kloppen, de ongezouten mening van de eindgebruiker zegt me net iets meer. En tot nu toe zijn alle gebruikers die over Tradox-Handelssoftware reppen zeer tevreden. Wel zo belangrijk natuurlijk.

Nu Nederland nog


Enfin, ik kan er lang of kort over uitweiden, maar onderaan de streep blijft het een tegenvaller. Hoezo? Het is een tool voor de Duitse markt, dus wij hebben er als Hollanders weinig aan. Laat dit iemand inspireren om een soortgelijke applicatie op de markt te brengen, zodat wij Nederlanders onze eigen Tradox Handelssoftware krijgen!

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo daar, als een nieuweling in crypto-valutahandel, verloor ik veel geld door alleen op de markt te navigeren. In mijn zoektocht naar een echte en vertrouwde handelaar, kwam ik Anderson Johnny tegen die me begeleidde en hielp om zoveel winst te maken tot een bedrag van $ 40.000. Ik deed mijn eerste investering met $ 1.000 en behaalde een ROI van $ 9.400 in minder dan 8 dagen. U kunt contact opnemen met deze deskundige handelaar via e-mail tdameritrade077@gmail.com of op WhatsApp +447883246472 en wees klaar om uw eigen getuigenis te delen

    BeantwoordenVerwijderen