dinsdag 10 november 2015

At the money: wat houdt dat in?

At the money, ook wel afgekort met ATM, is een term die je tegen kan komen bij het handelen in high/low binaire opties. Ben je in aanraking gekomen met deze term, maar weet je niet precies wat de term inhoudt? Lees dan in dit artikel wat de term at the money betekent en gebruik de kennis die je door de informatie in dit artikel opdoet om betere beslissingen te maken bij het handelen.

At the money: een korte introductie

De term at the money wordt gebruikt als een binaire optie op hetzelfde niveau eindigt als op het niveau op het moment van het afsluiten van de binaire optie. Dit betekent dat het niveau van de binaire optie tijdens de looptijd van de optie niet is gestegen, maar ook niet is gedaald. Heb je te maken met at the money, dan heb je geen winst en ook geen verlies. Je krijgt simpelweg jouw inzet terug en kan verder gaan met handelen.

At the money, in the money en out the money

De term at the money wordt regelmatig verward met twee andere termen die voor kunnen komen tijdens het handelen in binaire opties, namelijk in the money en out the money. Om je een duidelijk beeld te geven van de verschillen tussen de termen, worden de termen in the money en out the money in onderstaande alinea’s uitgelegd.

In the money

In the money betekent dat de trade is geƫindigd op de manier waarop jij dit als trader had verwacht. Had je bijvoorbeeld een stijging naar een specifiek niveau voorspeld bij het afsluiten van de optie en is dit niveau inderdaad behaald, dan wordt er gesproken over in the money. In dit geval ontvang je jouw inzet plus een aantrekkelijk rendement terug.

Out the money

Out the money is het tegenovergestelde als in the money. Heb je out the money, dan heeft de trade niet het door jou voorspelde niveau behaald en maak je dus verlies. Je verlies je inzet en krijgt ook geen rendement terug. In feite zit de term at the money dus precies tussen in the money en out the money in.


1 opmerking:

  1. ik ben rijk geworden met deze geprogrammeerde gehackte pinautomaat
    Nadat ik klaar was met studeren, was er geen werk, dus besloot ik een klein bedrijf te beginnen, maar het geld was niet genoeg, ik sloot het bedrijf, het werd erg moeilijk voor mij, ik was het enige kind van mijn ouders en mijn ouders. Ze zijn allebei oud, ze geloven in mijn dagelijkse voeding, op een dag zag ik tijdens het surfen op internet een bericht over hoe deze NIEUWE VERVANGEN ONTVANGEN ATM-KAART een geldautomaat kan hacken en een groot bedrag kan opnemen, dus nam ik contact op met het bedrijf via uw e-mail. Tot mijn grootste verbazing ontving ik de kaart een paar dagen nadat ik een kleine vergoeding voor de kaart had betaald. Deze blanco ATM-kaart is een geweldig en prachtig product. Ik zou nooit geloven dat al deze dingen die ik vandaag heb kunnen worden verworven met deze grote vreugde in mijn hart, daarom breng ik het goede nieuws over ... Het leven is positief en geduldig zijn, in de overtuiging dat grote dingen mogelijk zijn en kan gebeuren in seconden. .. BRAIN HACKERS TECH WORLD heeft mijn leven veranderd ... Godzijdank kun je een e-mail sturen naar VIA (brainhackers@aol.com)

    BeantwoordenVerwijderen