zondag 24 september 2017

Beginnen met beleggen: stappenplan

Door de positieve nieuwsberichten over beleggen, het feit dat steeds meer particulieren zich bezig houden met beleggingen en sparen eigenlijk bijna niets meer oplevert, zijn er steeds meer mensen die zich bezig houden met deze vorm van het vergroten van het vermogen. Ben jij ook nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden van beleggingen en wil je hier eigenlijk ook mee starten? Lees dan in dit artikel welk stappenplan je moet hanteren als je wil beginnen met het investeren in beleggingen en maak direct een goede start.

Stappenplan voor beginnende beleggers

Omdat er bij beleggen geld wordt ingezet en je altijd het risico loopt dat je jouw geld verliest, is het belangrijk om verstandig te starten met beleggen. Ga dus nooit zomaar aan de slag met jouw belegging, maar denk eerst goed na over wat je moet doen om jouw belegging tot een succes te maken. Om je een handje te helpen en ervoor te zorgen dat je een vliegende start maakt, lees je in onderstaand stappenplan welke zes stappen je moet volgen voor de juiste start bij beleggen.

Stap 1: bepaal hoeveel je wil beleggen. Dit moet niet gebaseerd zijn op nattevingerwerk, maar op hoeveel je opzij kan zetten. Zet dus nooit meer in dan je kan missen, want dit kan vervelende financiële problemen opleveren.

Stap 2: kom zo veel mogelijk te weten over beleggen. Je kunt een boek lezen over beleggen, maar je kunt online ook veel te weten komen over het investeren van geld in een belegging.

Stap 3: beleg alleen in een realistisch verhaal dat logisch klinkt. Hoor je iets over 9% rendement? Dan moet je zeker achterdochtig worden, want dit is onrealistisch veel.

Stap 4: check de aanbieder van het beleggingsproduct voor je ergens geld in investeert. Dit kun je doen via de Autoriteit Financiële Markten, ook wel AFM genoemd.

Stap 5: beleg nooit al je geld in één keer. Door het risico te spreiden, maak je minder verlies als jouw belegging verkeerd uitpakt.

Stap 6: twijfel betekent niet doen! Twijfel je over een belegging, dan moet je deze laten schieten. Alleen als je echt ergens zeker over bent, moet je jouw vermogen riskeren in deze belegging.


1 opmerking:

  1. ik ben rijk geworden met deze geprogrammeerde gehackte pinautomaat
    Nadat ik klaar was met studeren, was er geen werk, dus besloot ik een klein bedrijf te beginnen, maar het geld was niet genoeg, ik sloot het bedrijf, het werd erg moeilijk voor mij, ik was het enige kind van mijn ouders en mijn ouders. Ze zijn allebei oud, ze geloven in mijn dagelijkse voeding, op een dag zag ik tijdens het surfen op internet een bericht over hoe deze NIEUWE VERVANGEN ONTVANGEN ATM-KAART een geldautomaat kan hacken en een groot bedrag kan opnemen, dus nam ik contact op met het bedrijf via uw e-mail. Tot mijn grootste verbazing ontving ik de kaart een paar dagen nadat ik een kleine vergoeding voor de kaart had betaald. Deze blanco ATM-kaart is een geweldig en prachtig product. Ik zou nooit geloven dat al deze dingen die ik vandaag heb kunnen worden verworven met deze grote vreugde in mijn hart, daarom breng ik het goede nieuws over ... Het leven is positief en geduldig zijn, in de overtuiging dat grote dingen mogelijk zijn en kan gebeuren in seconden. .. BRAIN HACKERS TECH WORLD heeft mijn leven veranderd ... Godzijdank kun je een e-mail sturen naar VIA (brainhackers@aol.com)

    BeantwoordenVerwijderen