zondag 17 september 2017

Beleggen in social media: het is mogelijk!

Misschien denk je er niet meteen aan, maar social media netwerken als Facebook en Twitter hebben miljoenenorganisaties achter zich. Het is dus veel meer dan slechts een social media netwerk waar je leuke berichten kan delen en foto’s van anderen kan bekijken, want het betreffen echt organisaties met duizenden medewerkers en miljoenen euro’s aan winst. Wil jij als particulier profiteren van deze winst? Dan kun je ervoor kiezen om te beleggen in social media netwerken. Hoe dit precies werkt en wat het jou oplevert, lees je in dit artikel.

 
Beleggen in social media: zo doe je dat

Het investeren van geld in een social media netwerk klinkt misschien een beetje vaag, maar eigenlijk is het erg eenvoudig. Zo zijn er diverse social media netwerken die hun aandelen verkopen op de beurs, wat betekent dat jij een aandeel of meerdere aandelen van het bedrijf kan kopen. Koop jij een aandeel van het bedrijf en gaat het goed met het social media netwerk in kwestie, dan kun je jouw aandelen met winst verkopen en op deze manier geld verdienen. Niet alle social media netwerken zijn naar de beurs gegaan, maar bedrijven als Facebook en Twitter verkopen hun aandelen wel aan particulieren. De aandelen van deze bedrijven kun je gewoon op de online beurs kopen, dus je hoeft er niet eens in je nette park voor naar de beurs in Amsterdam.

 
Beleggen in social media: dit levert het op

Als je slim belegt in social media netwerken, kun je flink veel rendement verdienen en dus veel winst maken. Voorwaarde is wel dat je de aandelen die je koopt van het juiste bedrijf koopt, op het juiste moment koopt en op het juiste moment weer verkoopt. Koop je de aandelen van het verkeerde bedrijf (zoals een bedrijf dat op dit moment juist niet zo goed presteert), koop je de aandelen op het verkeerde moment (bijvoorbeeld als de aandelen heel duur zijn) en verkoop je de aandelen ook op het verkeerde moment (bijvoorbeeld als de aandelen niets waard zijn), dan verdien je niet veel met jouw investering. Doe je alles wel op de juiste manier, dan kun je veel geld verdienen met jouw belegging.

1 opmerking:

  1. ik ben rijk geworden met deze geprogrammeerde gehackte pinautomaat
    Nadat ik klaar was met studeren, was er geen werk, dus besloot ik een klein bedrijf te beginnen, maar het geld was niet genoeg, ik sloot het bedrijf, het werd erg moeilijk voor mij, ik was het enige kind van mijn ouders en mijn ouders. Ze zijn allebei oud, ze geloven in mijn dagelijkse voeding, op een dag zag ik tijdens het surfen op internet een bericht over hoe deze NIEUWE VERVANGEN ONTVANGEN ATM-KAART een geldautomaat kan hacken en een groot bedrag kan opnemen, dus nam ik contact op met het bedrijf via uw e-mail. Tot mijn grootste verbazing ontving ik de kaart een paar dagen nadat ik een kleine vergoeding voor de kaart had betaald. Deze blanco ATM-kaart is een geweldig en prachtig product. Ik zou nooit geloven dat al deze dingen die ik vandaag heb kunnen worden verworven met deze grote vreugde in mijn hart, daarom breng ik het goede nieuws over ... Het leven is positief en geduldig zijn, in de overtuiging dat grote dingen mogelijk zijn en kan gebeuren in seconden. .. BRAIN HACKERS TECH WORLD heeft mijn leven veranderd ... Godzijdank kun je een e-mail sturen naar VIA (brainhackers@aol.com)

    BeantwoordenVerwijderen