zaterdag 30 september 2017

Netflix presteert goede cijfers: aandeel schiet omhoog

Het ging een tijd lang niet zo goed met Netflix, maar nu heeft de videostreamingdienst weer goede cijfers kunnen presenteren. Netflix presenteerde een verrassend grote groep in abonnees en door dit positieve cijfer, steeg het aandeel Netflix direct.

Grote groei Netflix abonnees

Netflix is in een paar jaar tijd erg groot geworden, maar bleef de afgelopen maanden eigenlijk een beetje stabiel. Er kwamen wel nieuwe abonnees bij voor de videostreamingdienst, maar het aantal nieuwe abonnees was steeds erg laag. De verrassing was dan ook groot toen Netflix de mijlpaal van 100 miljoen betalende gebruikers ruimschoots passeerde, naar een huidige 104 miljoen gebruikers. Netflix groeide het afgelopen kwartaal met maar liefst 5,2 miljoen betalende gebruikers en dit is 2 miljoen meer dan analisten hadden verwacht.

Netflix verwacht voor het huidige kwartaal een winst van 143 miljoen dollar. Ook verwacht de videostreamingdienst nog meer nieuwe betalende gebruikers te kunnen verwelkomen. Voor het huidige kwartaal wordt weer een stijging van 5 miljoen gebruikers verwacht. De hoge winst van Netflix wil het bedrijf gebruiken om het aanbod eigen series te blijven uitbreiden. Ook wil Netflix meer inzetten op films die niet in de bioscoop komen, maar direct op Netflix komen.

Aandeel Netflix flink omhoog


De beurs reageerde direct op de bereikte mijlpaal van 104 miljoen betalende gebruikers voor Netflix. Zo ging het aandeel Netflix bij het openen van de beurs met ruim 10 procent omhoog naar 178 dollar, het hoogste punt ooit voor de videostreamingdienst. Even ter vergelijking: een jaar geleden stond de prijs van een Netflix aandeel nog onder de 100 dollar. Waar het een paar maanden geleden nog niet zo goed ging met Netflix, kan het bedrijf nu dus zeker positief zijn. Niet alleen over de resultaten binnen het bedrijf, maar ook zeker over de resultaten op de beurs.

1 opmerking:

  1. ik ben rijk geworden met deze geprogrammeerde gehackte pinautomaat
    Nadat ik klaar was met studeren, was er geen werk, dus besloot ik een klein bedrijf te beginnen, maar het geld was niet genoeg, ik sloot het bedrijf, het werd erg moeilijk voor mij, ik was het enige kind van mijn ouders en mijn ouders. Ze zijn allebei oud, ze geloven in mijn dagelijkse voeding, op een dag zag ik tijdens het surfen op internet een bericht over hoe deze NIEUWE VERVANGEN ONTVANGEN ATM-KAART een geldautomaat kan hacken en een groot bedrag kan opnemen, dus nam ik contact op met het bedrijf via uw e-mail. Tot mijn grootste verbazing ontving ik de kaart een paar dagen nadat ik een kleine vergoeding voor de kaart had betaald. Deze blanco ATM-kaart is een geweldig en prachtig product. Ik zou nooit geloven dat al deze dingen die ik vandaag heb kunnen worden verworven met deze grote vreugde in mijn hart, daarom breng ik het goede nieuws over ... Het leven is positief en geduldig zijn, in de overtuiging dat grote dingen mogelijk zijn en kan gebeuren in seconden. .. BRAIN HACKERS TECH WORLD heeft mijn leven veranderd ... Godzijdank kun je een e-mail sturen naar VIA (brainhackers@aol.com)

    BeantwoordenVerwijderen